Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Powiatowego Zarządu Dróg w Wałczu
System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek zawierający:
  • nazwę wnioskodawcy,
  • lokalizację zjazdu,
  • opis prawa własności, specyfikę zjazdu, tj. indywidualny, czy publiczny.

Do wniosku należy dołączyć:

  • plan sytuacyjny - mapę,
  • informacje o zgodności zagospodarowania nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
  • projekt zjazdu,
  • kopię dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości.

 Opłaty skarbowe:

  • nie pobiera się opłaty skarbowej od czynności urzędowej.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Panek 14-10-2010 11:08
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 14-10-2010
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Panek 24-06-2021 11:13