herb BIP - Powiatowego Zarządu Dróg w Wałczu

www.bip.pzd.powiatwalecki.pl

Decyzja lokalizacyjna urządzeń obcych w pasie drogowym

WNIOSEK O WYDANIE DECYZJI LOKALIZACYJNEJ URZĄDZEŃ OBCYCH W PASIE DROGOWYM (do pobrania w załączniku)

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. szkic sytuacyjny działki z naniesieniem projektowanego obiektu budowlanego/urządzenia w pasie drogowym (2 egz. mapy w skali 1:1000 lub 1:500),

  2. kopia dokumentu stwierdzającego możliwość zlokalizowania planowanej inwestycji na danym terenie (opinia z Gminy, decyzja o warunkach zabudowy/ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wypis i wyrys z planu miejscowego),

  3.   w przypadku reklamy: projekt/rysunek/zdjęcie reklamy z podaniem wymiarów, treści i kolorystyki, schemat mocowania reklamy w terenie oraz mapa (2 egzemplarze) w skali 1:500 lub 1:1000, z naniesioną lokalizacją reklamy,

  4.   w przypadku wystąpienia w imieniu inwestora osób trzecich: pełnomocnictwo oraz dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej. 1)

OPŁATY:

 

1)  Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa wynosi: 17 zł i wpłaca się ją z chwilą złożenia wniosku, zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 16.11.2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 roku Nr 225, poz. 1635 z późń. zm.)

2)  Na podstawie cz. III ust. 44 pkt 9 załącznika do ustawy o opłacie skarbowej, zwolnione z opłaty skarbowej są pozwolenia na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kamil Wawszczyk 10-10-2013 08:33
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 10-10-2013
Ostatnia aktualizacja: Kamil Wawszczyk 06-08-2015 09:35