eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Wykonanie wycinki drzew w pasie dróg powiatowych na terenie powiatu wałeckiego
Wykonanie wycinki drzew w pasie dróg powiatowych na terenie powiatu wałeckiego
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE WYCINKI DRZEW W PASIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU WAŁECKIEGO
Zapytanie ofertowe
Wykonanie wycinki drzew w pasie dróg powiatowych na terenie powiatu wałeckiego
Opis przedmiotu zamówienia
1 Wykonanie wycinki drzew w pasie dróg powiatowych na terenie powiatu wałeckiego
Rodzaj zamówienia: kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
2. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 15.10.2025 r.
3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryterium: 100% CENA
4. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- formularz ofertowy wg załączonego wzoru
5. Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie:
a) Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia
b) Obowiązujący podatek VAT,
c) Cena podana przez Wykonawcę za wykonanie wycinki drzew w pasie dróg powiatowych na terenie powiatu wałeckiego.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień w którym upływa termin składania ofert.
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polski wg. załączonego wzoru i złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wałczu ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz z dopiskiem " Wykonanie wycinki drzew w pasie dróg powiatowych na terenie powiatu wałeckiego"
9.Sposób i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do 12.09.2025 r. do godziny 12.00 w siedzibie Zamawiającego.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym wyżej zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
10. Sposób i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 12.09.2025 r. o godzinie 12.15 w siedzibie Zamawiającego.
11. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest Tomasz Panek- Dyrektor PZD w Wałczu, telefon: 67 258-97 00
e-mail: pzdwalcz@pzdwalcz.pl
12. Informacja o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujmy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:
Administratorem danych osobowych jest: Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Wałczu, z siedzibą ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz,
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):
Tel: 600-212-182, e-mail: pzdwalcz@pzdwalcz.pl
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z przeprowadzonym zapytaniem ofertowym.
Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
Załączniki do pobrania
| Pobierz |
|---|
| Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
| Akcja | Osoba | Data |
|---|---|---|
| Dodanie dokumentu: | Martyna Mierzwa | 29-08-2025 10:13 |
| Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Martyna Mierzwa | 29-08-2025 |
| Ostatnia aktualizacja: | Martyna Mierzwa | 29-08-2025 10:13 |

